supernatural superserious

12 07 2010

damn..!!

ada tak sesapa melalui hari2 tanpa konfiden. hari2 yg korang rasa klu kt ofis, sanggup daki tangga, tak nak naik lif takut terserempak ngn sesapa. hari2 korang rs nk nyorok dlm mangkuk jamban. hari2 korang rs nk tumbuk muka pak guard yg pandang tak puas ati kt korang sbb korang pakai baju baru gi opis. hari2 korang rs nk dunia ni sunyi sepi sesepisepinya. hari2 yg korang period tp lupa nk bwk pad dlm beg. hari2 yg rokok korang abes bila korang rs ketagih gila nk isap rokok. hari2 yg korang rs semua org dok ngata kt korang padahal tak pon kot. hari2 yg korang tertinggal kunci rumah kt dalam rumah bila korang dh selamat kunci solex segala dan kawan korang yg ada kunci spare plk blk kg seminggu lagi nk datang. hari2 yg korang bergegas balik rumah dari opis semata2 nak tengok america’s next top model tp bila sampai rumah tetiba takde api. hari2 yg kat itik yg tak bersalah pon korang rasa dendam gila. hari2 yg korang mmg rasa dan akan cakap…DAMN!!!!

well..itu yg aku rasa skrg. kenapa..tak tau.

astaghfirullahal’azim..!!

kpd sesiapa yg rindukan aku, ini gambar terbaru aku..hehe. title tu tajuk lagu R.E.M. silalah mendengar lagu itu, sgt sedap..sekian, terima kasih.


Actions

Information

8 responses

12 07 2010
khairilmustafa

hahaha

kenapa bang?

12 07 2010
cikbedah

lama tak lalu sini…. jiwa kacau nmpk nye nih…

12 07 2010
saNi

untuk fotoan..uihh kurang sket rindu mnatap foto potret mu ini… untuk Luahan hati… aLa…jgn sedih2…sesuatu berLaku ada hikmahnye… okes.. n bersangka baik2 je..keLak membawa cahaya…c ya bro..

13 07 2010
azurachan

That’s how I feel recently in the office. Except for ‘ari2 korang rs nk nyorok dlm mangkuk jamban.’ la. Muhuhu. ;p

Home is my comfort zone.

Chillex bro!

13 07 2010
ecah

owhh.. saya jarang sangat2 nak lalui bende2 cam ni.. hati saya sangat perempuan..mudah pujuk seniri.. hari isnin saya jarang mandom..sbb motivation diri tinggi.. saya akan pakai baju yg saya rasa paling cantik saya ada.. or saya akan beli baju baru untuk upkan motivation diri.. pepagi da perasan depan cermin yg saya paling cantik.. dlm kereta saya akan dengar lagu yg paling saya enjoy dan suka or channel radio yg boleh buat saya gembira dan amik sarapan sedap.. hiks.. senangkan?? kalo tertinggal kunci dlm rumah? waddahelllll~ perkara biasa la.. i da biasa pecahkan tombol pintu rumah seniri.. tak cuak langsung..hahaha.. marah itik belom.. sebab da lama tak nampak itik hidup depan mata.. :))

13 07 2010
Zara~AB

aper case? ur self potraiture shown that u could hang on there! nuthin much la tu cak. chill!

13 07 2010
jeff

>> apa sekalipun, bawa bertenang…
>> rilexkan minda…:D

14 07 2010
FarEast

oi cak … ko kenapa? ko ok ke? aku pun sometimes rasa mcm tu … bab naik tangga tu mmg sebiji mcm situasi aku … hahah … apa2 pun bro, byk tenang kan diri … dekat kan diri dengan Nya🙂

Leave a Reply

