the silent roar

18 06 2010

malas tak ingat punya malas tak ingat aku lima enam belas menjak nih. malas serba serbi. tp nasib baik belum sampai masanya aku malas nak gi keje..gila ko malas nk keje, nak makan megi..?? tp buat apa aku nk citer pasal aku malas kat sini, buat malu je..ye tak. tp..aku malas..huhu.

gambar masa balik kg sekejap ari tu. biasalah..melawat kawasan. meninjau pembangunan..ohhaii aku suka buat gambar!!

title entry ntah apa2. aku terpandang novel tulisan RPK, yg blm abes aku baca, yg aku beli masa pesta buku PWTC hari tu. so aku tiru je lah. pasal aku malas nk pikir nak letak title apa utk entry ni.

sekian.


Actions

Information

10 responses

19 06 2010
azurachan

Title: Local Boy in a Photograph – malas.
Muhuhu

Re: Balik kampung memang best. kan kan kan…

19 06 2010
Zara~AB

i can see myself like u as well. M.A.L.A.S! punya la lama tak update my own blog. btw cak, i started hating ur colour mode. eeee..benci ar. classic!

20 06 2010
saNi

: jeLas sungguh anda maLas… namun anda berjaya update nie kira kurang La sikit tahap kemalasan tu…. ehehe.. biasa La penyakit maLas ni… cantek gambar… kLasik, unik , cam print ad kat mags saja…

20 06 2010
cikpingu

smart la pic no 3..

21 06 2010
ecah

kawe ingat kawe jah ada penyakit ni bulan ni..demo pom samo..huhuhu

21 06 2010
Ouled Kenitra

saya vote gambar no 4

21 06 2010
jeff

>> lovely…

26 06 2010
FarEast

dalam malas2 ko ader rajin juga update blog ni … hehe :p

28 06 2010
fiziskandarz

how amazing u turn such an empty deserted place to an awesome photo location!! we like!!

anyways, we would like to give u the Creative Blog Award. feel free to drop by at our blog to collect it ok.

5 07 2010
FarEast

cak … apa citer? senyap je ni 😉

Leave a comment