..ke aku??

8 04 2010

tak guna ke aku kalau ada benda yg aku tak tahu?
bodoh ke aku kalau kadang2 aku lambat jawab?
bangang ke aku kalau kadang2 aku geleng kepala?
dungu ke aku kalau kadang2 aku angkat bahu?

kau..kau rasa kau tahu semua benda??
kau..kau rasa kau mmg super genius ke??
kau..kau rasa semua org bodoh ke??
kau..kau rasa buat muka dan ckp sambil berlagak tu champion ke??

pegi la mampos.

kau..kau ingat aku tak blh jadi Menteri ke??


Actions

Information

10 responses

9 04 2010
ecah

g sepak pipi kanan dia kuat2 skang… gua takleh tgk kwn2 ketat kene buli mental neh

10 04 2010
cak

gua nak sepak dua2 pp dia blh??

9 04 2010
jeff

>> boleh…boleh jadi menteri…:D

9 04 2010
Naza

kau….aku suka gambaq2 kau!…. :))

10 04 2010
azurachan

Apa kes?
Semangat down ke?

10 04 2010
cikpingu

mrhnyee.. sbor ye abg ku. hehehe

10 04 2010
saNi

sabar ro..bunuh je org2 camtu…dan kau boLeh jadi menteri…caya Lah…

11 04 2010
khairilmustafa

oit2

emo tetibe ni knp lah bro?

13 04 2010
anakgajah13

amenda cak? marah benor nampak.. huhu.

bila nak tanding pilihanraya, btau awal2 ok. bleh tulun kempen🙂

14 04 2010
tutcute

hehe. jgn layan org cmtu🙂
pics after and before this entry adalah cantiq🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: