tioman – ayer itam – melaka

9 10 2009

aku hampir lupa pasal gambar2 ni. day 3 kat tioman, jalang2 ke ayer itam dan melaka. post aje la..tgk aje la.

masa kat Melaka, polis tu tak perasan lesen aku dah mati dah dua bulan. aku lagi la tak perasan. basib baik.


Actions

Information

8 responses

9 10 2009
azurachan

Polis tu buat-buat tak perasan..
muhuhu

10 10 2009
Peq Garage

kuat dio berderaks…

besh2…

10 10 2009
mkhalidibrahim

nice2 gamba cak! yg style hi key to nice aa! =]

12 10 2009
maylique

hai budak comel…budak comel pun dah dewasa sekarang..huhuhu
lama tak mai jenguk budak comel..gambar pun dasat2…..
hidup dak comel! hidup cak!

13 10 2009
mas

helo encik cak,

weh wat la trip g sabah pula. saya tunggu kat sini.

14 10 2009
FarEast

amboi ko cak … berjalan je la keje ko … hehe … mcm la aku nak x berjalan sakan juga …. hahaha … aper citer cak? sihat? lama x jumpa … ni jumpa confirm malu2 aku nak borak :p hahaha

14 10 2009
LITTLESTARS STUDIO PHOTOGRAPHY

BEJALAN SAJA ENTRY KAU NI.. BUAT AKU JELES JER

14 10 2009
rahami

jalan2 cari makan woo..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: