salam Aidilfitri

14 09 2009

selamat hari raya
ramadan usai bersama keinsafan,
syawal tiba merai kemenangan.
selamat hari raya aku ucapkan,
untuk semua rakan dan taulan.

maaf aku pohon kalau ada aku terkasar gurauan, terlajak perbuatan, tercakap yang bukan2 ke. maaf ya semua..

kepada yg blk kg mcm aku..hati2 memandu, menunggang, membonceng atau merempit. yg blk dgn kenderaan awam tu, pesan kt driver jgn bwk laju2, hati2, berhenti kalau mengantuk. ckp ngan dia korang dh beli baju raya lawa2, mahal..nk gak rs pakai buat sembahyang raya, dh penat2 puasa sebulan..nk gak rasa makan ketupat lemang di pagi raya..kan.

selamat hari rayaaaaaa….


Actions

Information

19 responses

14 09 2009
silentshutter

ni ketoapi nk blik klate la ni,haha..selamat ari rayo cak!

14 09 2009
zh

sama2 lah kita yer…walaupon kita x knal satu sama lain..tp aku ttp mau minta maaf juga jika ada apa2 yg tak menyenangkan hati pihak di sana..:)

selamat hari raya juga dari aku ya..

selamat pulang~~

15 09 2009
ecah

demo kelik doh ko? awa ah..kawe komih ni baru kelik…

15 09 2009
FarEast

selamat beraya encik cak … ko balik kelate bila? lama cuti dop? ceh! try kecek kelate sepam dua … keh keh keh …

15 09 2009
silentshutter

kawe dk bndar tnh meroh tu ado mso mari la jale boh,huhu..weh slamt ari raya, maap zahir n batin, huhu

15 09 2009
Ushar

Selamat ari raya encik cak…..Kim salam kat org kg….Cik Bedah, Pak Mud, Pakcik Kordi, Makcik Esah gelong dan suma2 sekali lah…hahahahaha

15 09 2009
khairilmustafa

selamat hari raya gak eh bro

maaf zahir dan batin

16 09 2009
punk5hitam

slamat hari lebaran cak…aku raya ke3 insyaallah akan balik ke terengganu…mu kelate kat mano?aku nak tubit Setiu…

16 09 2009
Peq Garage

selamat hari raye gak… maaf zahir batin..

p/s: nk duit raye bleyh?

hehehehe

16 09 2009
punk5hitam

oo gitu… aku pun tak pasti lagi tu…cadang tu raya ke3 la nak balik Terengganu…tapi aku tahun ni beraya kat KL aja pasal nak kena jaga bapak aku kat hospital Selayang…Jumaat ni aku gi KL…Kalau keadaan x mengizinkan mungkin aku terus stay kat KL sampai habis cuti la nampaknya…Mari no phone mu Cak,nanti apa2 aku contact mu…No aku 0125800145

16 09 2009
azurachan

Selamat Hari Raya~~~
Mintak singgit.. hehe

16 09 2009
ikhwanmuda

Selamat Hari Raya Idulfitri buat semua rakan2 photog sekalian…semoga hidup kita semua lebih diberkati dan dimurahkan rejeki:)

16 09 2009
saupix ahmad

happy eid-ul-fitr forgive my physical and emotional (wrongdoing)

17 09 2009
Syaidul

Assalamualaikum.
Selamat Hari Mulia. Maaf segalanya.

17 09 2009
FarEast

assalamualaikum …
dengan rasa rendah diri, saya ingin mengucapkan salam aidilfitri …
semoga aidilfitri kali ini membawa seribu keberkatan dariNya …
Insyallah

17 09 2009
FarEast

assalamualaikum cak …
dengan rasa rendah diri, saya ingin mengucapkan salam aidilfitri …
semoga aidilfitri kali ini membawa seribu keberkatan dariNya …
Insyallah

18 09 2009
adam

selamat berhari raya sahabat..:)

20 09 2009
mas

encik cak, happy eid mubarak okeh.

lawa pic ni. :((

23 09 2009
mkhalidibrahim

selamat hari raya cak! blekah kte nak raya outing? ganti sahur nye aritu~

Leave a Reply

