salam Ramadan buat semua

22 08 2009

mkn eskrem

selamat berpuasa buat semua sahabat.

semoga berkat ke akhirnya.

p/s – gambar entry puasa last year, posted kat FP. aku re-publish..ehe.


Actions

Information

14 responses

22 08 2009
syuk

hahaha
boleh makan di siang hari TAPI
puasa batal lah wakakak

22 08 2009
azurachan

Hah. Tak puasa!
Muhuhu
Selamat Berpuasa to you Tom.

23 08 2009
cikpingu

uitt.. askem…
sabar2.. pose ni

23 08 2009
Hafizally

aku on je ble2 cak ooooiii…

marilah

23 08 2009
tukangbuatsushi

selamat berpuase gak cak…
meh r rumah aku mlm ni…
sahur same2…

23 08 2009
FarEast

aku ada port mamak time tgh hari … hahah … mau join?

salam ramadhan untuk anda sekeluarga
FarEast

23 08 2009
Ushar

Selamat Beribadah di bulan Ramadhan untuk anda juga encik cak. Suka tgk gmbr konvo tuh……crispy!

23 08 2009
sani

hye tom….seLaMaT berpuasa… giLe rindu aku kat kwn kwn….

23 08 2009
ouled kenitra

kalau nak merasa naik keta jenazah bulehlah cuba makan eskrem tu siang hari depan pejabat agama he he.

Entryku kali ini

Syukur pada-Nya atas kesempatan
Melalui bulan terbaik antara bulan
Salam Ramadhan buat teman dan taulan
Dibulan ini kita tingkatkan amalan

24 08 2009
ad+apex@MeMoRaBiLia

tgk eskrem pun boleh terliur ~

selamat berpuasa ye =)

24 08 2009
ecah

ni bukan eskrem cik ecah belanje masa ouing kat FRIM dulu ke..miahaha

24 08 2009
cak

miahaha…

26 08 2009
fareezkario

cak..nape aiskrim??kenape tidak roti sardin mahupun mee goreng basah kampung baru??

26 08 2009
cak

uuuhh..gelojoh sungguh nafsu makan kamu bro.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: