urbanscape o9

1 07 2009

haha..ke urbanscape weh. last event aku tak gi. tak tau pon pasal apa sebenarnya. so kali ni aku gi la nak menengok2 apa yg ada. meriah. kesana dgn sani then jumpa la otai2 fotografer yg lain saperti syuk, far east, dina and kengkawan, encik black. juga sempat jumpa silu, bob and tak lupa yaya coxon yg sibuk menjaga booth. beberapa gmbr sepanjang aku disana. puas weh..pesawat terbaek uuuu…hehe.


**dgn encik black. kredit to sani for dis pic.

tak dpt lepak lama2 ngan member. penat..balik rumah terus pengsan. sib baik pg esok sedar blk..kalau tak…
huhuhu..

layan..
-cak.


Actions

Information

22 responses

2 07 2009
saNi

picha yuna n pesawat ko besT nye..cemburu i…pesawat terbaik LA coz ko dpt Lompat2 kan eheheh

2 07 2009
haniframli

mu masih bertenaga eyhh
bguh2..aku dop rop da..g tmpt gini..da peceng hahah
(sbnrye de hal laen tu yg xg) hahaha
btol la..pix mu stylo..mylo..

2 07 2009
punk5hitam

thanks bro sudi melawat aku…sori wei x leh nak borak panjang2 ari tu…hang mai timing org ramai la plak…kalut jugak la aku…lain kali aku turun KL aku mmg naklepak dgn hang…again…tq bro…turun penang roger la aku…

3 07 2009
FarEast

aku boleh terlupa nak jumpa black … damn it! haih … aku suka set pic ko time live band … kat area bangunan lama tu kalau main dgn cls, mesti terbaik … yaya aku pun lupa nak jumpa … cibai arrrrrr

3 07 2009
khairilmustafa

style beb!!

geram sial aku x dpt g

hampeh2

3 07 2009
fareezkario

kawe gembira melihat picture demo dikala hati sayu kesedihan kerna tidak dapat kunjung tiba pada hari tersebut..papehal ur pics rocks dude!!
mari lepak rumah kawe kerana kawe kebusanan yang amat di sini..huhu

5 07 2009
tukangbuatsushi

huhuhu…
rajen gile mamat ni g event2 camni…
aku duit tgh kering masa tu…
so dok diam jela…
same mcm fares melayan rase bosan kt rumah kiteorang…
aku suke gmbr dkt bangunan lame tu…
especially gmbr eley bertenggek kt tepi tingkap tu…

5 07 2009
LITTLESTARS

fulamak…………………….. macam best jer…
knp aku tak joint yer???Oooooooooo agaknya aku bz kot… hehehehehe

6 07 2009
Syaidul

ohhhh aku cemburu betul dengan kau ni cak. Gambar kau best!

6 07 2009
Ouled Kenitra

bangunan apa cam tak siap tu bro

6 07 2009
ecah

huhu…keletihan..jadi tak dapat pi sana.. dah lama tak bersosial..

7 07 2009
flashplayer

Hmm. Is it true?๐Ÿ™‚

8 07 2009
FarEast

encik apa cerita?

8 07 2009
FarEast

tioman? pergh! dengan saper?

8 07 2009
FarEast

baper lama pegi bro?

9 07 2009
saNi

woahh..gi TioMaN ek…best tuh…

9 07 2009
saNi

eLeh aku bgtau Le..ko xingat eheehe

12 07 2009
FarEast

dah balik ke?

pic wedding dah UP! kalau rajin comment la ek๐Ÿ˜‰

13 07 2009
Ouled Kenitra

Entryku kali ini

Apa dalam saku
Tiada siapa tahu
Sehari sebuah buku
Sedikit sebanyak bertambah ilmu

14 07 2009
anakgajah13

saya nampak kamu
๐Ÿ˜›

14 07 2009
khairilmustafa

pic tiomang mane weh??

15 07 2009
Ushar

aku suka gamabr2 kat building itewwww….
aku juga suka silhouette kat typografi tu jugakkk…..
aku suka style hang EncikCak….

Leave a Reply

