KL Kota Langit

24 06 2009

Kota Langit ke..huhu.

sori klu lately asyik letak sekeping2 saje. takde aktiviti membuat gmbr skrg. letak sekadar memeriahkan entry. bukan mcm setengah org tu yg kejap2 ke Redang la, kejap2 ke Kuching la, kejap2 ke Singapore la, pastu dgr2 ada nak ke Bandung Jakarta segala..huhu. takpe2..dpt tgk gmbr mereka pon cukup la dulu. rezeki kawan2, nnt ada la rezeki aku plk nnt..kan..kan.

sekadar merapu di tengah malam.


Actions

Information

8 responses

24 06 2009
FarEast

hahah … aku macam terasa je cak? hahah … siot ko … hehe … ader rezeki, ko plak pegi … hahaha

24 06 2009
LITTLESTARS

sekeping pun jadilah…
asalkan tak bersawang kan??? huhuhuhuhu

25 06 2009
kuchi

aisey, nak ajak outing.. awak tu cam busy saja.

25 06 2009
saNi

beTuL tu awk tu asik bz je..cantik gambar nie cak hmm..ko drive ke sambiL snap or ade org drive..uhuuu…cun…

26 06 2009
azurachan

Satu pun memadai..
People will give more attention to the picture. Muhuhuu

p/s: Teringin nak ke Bandung…

27 06 2009
aie

hekeleh mamat ni…

gua lagi berbulu dengan ada sorang “mamat yang pegi China” tu…

peh gua jeles tak ingat punya tengok dia update tu….

28 06 2009
cak

huhu..

huhuhu…

28 06 2009
schoepentoeter

alaa bro, mna cukup satu .. hehehe
tul laa.. rezeki org kannn dapat jalan meraata.. entah bila kita pulak..😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: