where am i heading to..

20 06 2009

nampak sinar belum tentu yang bersinar itu cahaya terang.
ramai yang sesat dalam terang.
dalam terang pun masih perlu bersuluh disuluh.
belum tentu yang cerah itu akan cerah selamanya.
sepalit gelap pun boleh memalap terang itu.

“cari ilham..buat ilham..jadi ilham”


Actions

Information

18 responses

20 06 2009
azurachan

Ilham di kala gelap..

20 06 2009
madamct aka SITIONE

adehh..madah berhelah ko dik..terbelit2 nk ku pahamkan ni..huhuhu

20 06 2009
sani

pendek kata…kerana NiLa seTiTik, rosaK susu sebeLANGa.. cun ar picha nie…

21 06 2009
haniframli

okay la tu aku ney doh ilhamati da ney hehe

21 06 2009
khairilmustafa

nice bro

mcm kenal itu kete

wahaha

21 06 2009
hafizally

layan do..

ko kuwakan kamre ke??

perghh…

ta sggp aku

abes 1dsm3 aku

hahahaha

21 06 2009
cak

yem > lupa lak nak kredit kat keta ko.

hafizally > yup, aku kuwakan kamera. bohsan dok dlm keta..hehe.

21 06 2009
jeme

bos, repeat gaponamo?

22 06 2009
saupix ahmad

sangat puitis.. terenung aku sejenak🙂 ko tlah memotivasikan aku pepagih nih.. thx =]

22 06 2009
FarEast

amboi amboi ko … cari ilham ek … jadi ilham ek … ko nak kemana ni sebenarnya cak?

22 06 2009
PeqGarage

wah cak… berseni sungguh demo..
hehehe..

nk wak etek gamba gitu bleh? ajar ckit deh… hehehe

22 06 2009
saNi

weh ape ceR…

23 06 2009
tutcute

uik camno ko buek pic tu? cantik🙂

23 06 2009
fiziskandarz

i just wonder how on earth did u manage to capture this..😛 adakah dalam tunnel and cepat panic2 kuarkan tangan with camera with few tryout shots.. anyways it’s a nice one!!😀

24 06 2009
saNi

situasi skrg ok bro..situasi masa shoot situasi tu je ahahah..so where are u heading to now?

24 06 2009
ad+apex@MeMoRaBiLia

teringat lagu metallica
… then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
is just a freight train coming your way

=)

24 06 2009
FarEast

mari ke urbanscapes 2009 😀

29 06 2009
adam

moga kita tidak tersesat sheikh…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: