broga ke beroga..??

17 05 2009

fuh…mendaki weh. bersama sani, anep hahaha, yemz lalala, member yemz lalala..hafiz and iz kot nama dia, member sani, ida dan aidil. gerak kul 5.30 pg dgn harapan dpt tgk sunrise. maka berkeretalah kami kesana. sampai je, dah ramai manusia yg nak naik atas sana. gila ah..tak sangka aku. mcm nak gi menoreh plk. maka berduyun2lah kami memulakan pendakian. rupa2nya..bukan dekat weh nak menuju puncak. dah la semua tak sarapan. perut kosong kembung ngan asap rokok. air plk sorang pon tak bawak. nak temuntah masing2. hmmm…sunrise pon tak sempat. satu aje la dulu aku upload..penat sakit badan tak ilang lg. dah berkurun aku tak buat aktiviti sihat mcm ni….

nanti la aku upload yg lebih2..

yem nnt kita gi lg ekkk…wakaka!!

layan..
-cak.


Actions

Information

13 responses

17 05 2009
haniframli

sumo pakat upload sekeping jah..mano buleh..
wahahaha

17 05 2009
Hafizally

weiyh jum g lagi….

17 05 2009
Hafizally

jum…..

17 05 2009
syuksharkawi

berongga kot😛

nice/adventure dude

http://whitesideterritory.wordpress.com/

17 05 2009
aziziahmad

broga. aku salu lalu dr mantin ke kajang. yg aku pasan broga. rupe2nye ada tmpt terbaek eh kt situ. pergh..ko punye gamba, meleleh beb. next time aku nak folo gak..aku da sound anep. suh bgtau kt aku.. harap sgt ni!🙂

17 05 2009
Peq

‘brokna’ sedap jugok… ekekekeke..

18 05 2009
cik ecah

nasib baik gua tak ikut bai.. kalo tak sape nak heret gua kalo gua pancit..haha

18 05 2009
saNi

cun..penat tak abes Lagi BRo..ahahha

18 05 2009
ad+apex@MeMoRaBiLia

anep berjaya mengantoikan anda sedang menabur baja di broga heh3

upload cepat cket taw🙂

18 05 2009
FarEast

ohoi! satu je ke? hehe … confirm fun gila ni

18 05 2009
azurachan

Mcm kulit album. hehe..

2 06 2009
kha-men

cm bes je tmpt ni.

17 06 2009
wazariwazir

Memang cun la gambar ni bro, belum sempat lagi nak ke Broga, look like a very happening place…

Leave a Reply

