fairul & erin bertunang 18o4o9

19 04 2009

“hahaha..aku dah bertunang..” kata beliau dgn nada gembira.

Friend of mine. Korang..selamat bertunang!!


Actions

Information

11 responses

19 04 2009
fadzliali

wah..black and white…nice editing

19 04 2009
fareezkario

senyuman yang girang…kawe suko tone nih..hehe
demo bilo lg..

19 04 2009
azurachan

Ya.. soalan sama saya ajukan..
Kamu bila lagi..(^.-)V

20 04 2009
FarEast

ayat dia mcm x percaya je dia dh bertunang … hehe … satu je ke?? hehe

20 04 2009
meorjay

Salam
Lama tak jumpa sahabat abg ni
Kalau ada lepak mengopi atau mengeteh roger2 la ye

21 04 2009
LITTLESTARS

mesti dia best sungguh tu….
mana lagi gambar? kasi uplode ler….

22 04 2009
saNi

a ar BRo tak kan saTu je ehehhea…b&w best bRo..kip it ap

22 04 2009
punk5hitam

salam bro…lama aku x melawat ko cak…syok aku layan entry china ko tu…apa perkembangan terbaru bro

22 04 2009
tukangbuatsushi

selamat bertunang erin…
tggu dua or tiga tahun nnt aku plak nk tunang…
hahaha

23 04 2009
cik ecah

demo buke ujung taun ni ko nok tune?haha

23 04 2009
Rashidee Azman

lama udah tak singgah ke mari…
bikin penasaran ya bapak..
waduh2, udah bikin gambar kawen ya bapak..
ya ampun…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: