putrajaya 210309

24 03 2009

ada acara belon panas. pergi ngan famili akak aku, mak aku and famili kezen aku. berpanas dan berpiknik disitu. sampai sana dah tghari. belon hanya satu yg ke udara. hampes. tu pon kejap naik kejap turun. hampes lagi. jumpa sani, meronda2 sekejap. tg pya tg..takde jugak belon2nya. petang baru mereka nak ke udara. hmm..lepas makan, kitrg gerak ke bagan lalang. lepak sana kejap, blk singgah lg kat tempat acara. dpt la tgk belon2 ke udara walau dari kejauhan.








antara acara2 selingan.










laptop aku sudah mengong. kejap blh on kejap takleh. ssh nak online..huhu. nak kena overhaul.

layan..
-cak.


Actions

Information

12 responses

24 03 2009
jinxers axE

wah… mcm syok jer kn layan belon panas neh…

25 03 2009
cik ecah

owhh..kamu p sana satu keluarga ke?
petang die jalan sebelah sana plak erk.. kalo pagi die g belah PICC..

25 03 2009
tukangbuatsushi

gmbr dua bdk men baling kapal terbang kertas tu…
aku sgt suke moment tersebut…

25 03 2009
PeqGarage

ni soram lg, g tgk belon jugop.. huhuhu…

25 03 2009
khairilmustafa

hahaha

nice bro..

pic 3rd best bro..

aku x berkesempatan nk dtg sini..

demm jek..

weekend ni bro..

moh ke ipoh

wahaha

25 03 2009
haniframli

nicely done bro..
aku gop hok tok pegi2 heheh

26 03 2009
fadzli ali

aku tak berkesempatan pi..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa….bestnyaaaaaaaaa

26 03 2009
Mademoiselle Ayu

Layan sehhh gmbr budak2 tgh melompat tu. Gmbr2 pon makin power. Entry china tu suma best2. Kipidap!!!

26 03 2009
azurachan

U tak naik ke?
Belon satu je.
Orang yg berhajat nak naik beribu-ribu lemon..

26 03 2009
Littlestars

bengong..bengong ble update no problem bro…
jgn sepi tanpa berita…

27 03 2009
fareezkario

aku suka semua gbr2 ko..
especially yg candid tu..ko mmg hebat bl part candid2 ni..chare2 beb..
vote for budak yg tgh lari pastu mcm de naga skali join lari..hehe..
kalau anta g photojournal leh dpt prize kot..hehe
gudluck at ipoh bro..capture best2 cket..

28 03 2009
kha-men

bes2.
aku gk xdpt merasa gmbr belon

Leave a Reply

