menchari irama

3 03 2009

pantai-irama1

jauh jasadku berkelana.
menginjak tanah basah berpasir.
berbisik dengan angin.
bermain dengan ketam dan siput.
biar bimbang ini hilang disapu ombak.
biar gundah itu pergi dibawa bayu.

uhuk2..uhuk2. dah lama tak berkata-kata.

layan..
– cak.
Pantai Irama, Bachok, Kelantan.
Ahad, 01.03.09


Actions

Information

20 responses

3 03 2009
Ka Ki Fo To

lara hati ker?
cam sedey jek..
nti kita wat bbq nak, myb dlm bulan 4…

3 03 2009
tukangbuatsushi

hensemla model ni…
dh berpunyer ker?
klo blom nk ngorat blh?
heeeee…

p/s:jgn mrh cak, gua gurau je…lu patut bangge lu maintain cute walaupun lu tua dr gua…

3 03 2009
jeme

adawwww…bila album pertama demo nak berada di pasaran..hehe

3 03 2009
azurachan

Uish.. gundah gulanaaaaaa….
Menanti puteri duyung???
Muhuhuhu

3 03 2009
aie

jiwang nampak?

hahahaha

3 03 2009
PeqGarage

cik….kuuu……”CHAK”…
cerio la ckit…
hehehehe…

4 03 2009
Mazri Rock aka Perambat

pergh..cam lirik lagu eddie hamid je..keke…
ni kalau jadi model utk tahun melawat kelantan sesuai sangat la ni…hehe

4 03 2009
Zara~AB

mak aih, pandai sungguh anda berkata-kata ya encik cak!

5 03 2009
cik ecah

supo ore tok mandi jah lagok gayonyo…
air lauk banyok tu ke… hakhakhak

5 03 2009
punk5hitam

ala cak…penang bkn nya jauh bro…ajak la geng2 yg lain trn sekali…penginapan semua dah disediakan…x yah nak susah2…aku amatlah berbesar hati kalau korang boleh join program ni…mesti bnyk yg blh dikongsi…karya2 hang makin mantap cak…salute dari aku

5 03 2009
SchoePenToeTer

Lama dah pindah noo…
syok dak umah baru ni.. aku nak join gak kat taman ni.. tapi, cam tak dapat nak active sangat la la ni..
best ar pict kat cina tuu..πŸ™‚

6 03 2009
baning

Jiwang nampak!

6 03 2009
haniframli

guano jd lgu ney??
paroh doh napok gayo..
saba deh..
album mu tu nnt ado..
guano??
nok tumpang umoh agnes ke dop ney eyhh cak??

7 03 2009
saNi

jiwang cute ishh byk nye pujian eheha..memang styLe..picha cantek disuLami ayat2 best..uhh best kombinasi mu nie..uhuu

7 03 2009
mkhalidibrahim

kata2 demo tetap best! layan~

8 03 2009
FarEast

mu dkt kelantan lagi ke??

8 03 2009
FarEast

owh .. .x ader project ke bro??

9 03 2009
phalinn

ramai orang pindah wordpress skrg ni…apa apa hal…teruskan berkarya bro

13 03 2009
ya ya yeahs

cak. mmg la time has changed. haishh. but i never change laπŸ™‚
bukan x boleh lepak sama2. ini dah sem 4. byk gile assignment n project.
awok tuh bz, x msg doh kawamm. haha. nati kawam turum kl kito lepak lg k.
see u soon buddy.

31 08 2010
Rez

Fuhh.. Da penah smpai kg gua rupenyer.. hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: